marți, 12 ianuarie 2010

Fata cu egari

Flavia, cand te privesc
Parca simt cum-ntineresc
Buna, blonda naturala
As iesi cu ea p-afara.

Simt cum ma indragostesc
Cand eu t admir cum mergi
Eu nu stiu c traiesc
Cred ca este d la blugi.

Draga Flavia iti spun printre soapte
Ai o gaura in egari fix la spate
Dar pe mine nu ma intereseaza
Atat timp cat ma masezi la spate.

Flavia tu ai fuleu
Hai cu mine-n separeu
Sa-mi arati c vrei sa zici
Cand m-ameninti ca m-achiti

Flavia iti spun acum
Ca tigara nu-i un lucru bun
Dak tu o sa te lasi
O sa-ti fac un gulas

Caci eu stau si ma gandesc
Cum plm sa te vrajesc
Dar tu nu-mi dai nici o sansa
Si eu sunt putin cam varza

Si eu tot ma concentrez
K intr-o zi s-o cuceresc
Si pe ea o doare-n ciucuri
Cred ca este d la tocuri

2 comentarii:

  1. e cam seaca poezia....o rima ceva??? imperecheata incrucisata....ei ei...se vede ca ai lipsit la orele de romana...ionik ionik

    RăspundețiȘtergere
  2. ioane, ioane
    vad ca te tii de scris romane
    faci pe marele poet
    cand te prind, ti-o iei in rect.

    ai facut opera publica
    sa o vada lumea toata
    nu stiai ca sunt cam pudica
    si n-o sa ma ai niciodata:P

    ai crezut ca vorbe dulci
    si accese de lirism
    o sa ma faca sa vreau
    nopti cu tine prin tufis.

    eeee...baiete baga-n cap
    ca nu-i simplu sa ma ai
    eu am egari, tu ma placi
    cred ca totu'i de la gard.
    pam pam

    RăspundețiȘtergere