vineri, 21 mai 2010

AM fost peste toooooooooot!!!


Las-o in plm!!! Atmosfera ca azi noapte la BUG MAFIA mai rar am vazut sa moara Franta!!! Seara a inceput cu niste golden brau la andrei in kmera 609 din artisex:D. 2 3 bericioaice , imbracarea si am taiat-o la fata locului, la scandal, mai exact club maxx din regie. Intai un pit stop la shaormerie sa bag in mine ca ma roade stomacu'. Una la chifla, d-aia d neam prost si o bere golden brau bineinteles. Lux. Ca nou sunt:D. Hai sa intram sa vedem care e spirla. Full si e de abia ora 12 jumate. O sa fie macel la concert. Ne asezam strategic in spatele pupitrului dj-ului si scenei ca sa avem vedere smechera la concert. Si stam, stam, stam, hai in plm nu mai vin astia? Apar la ora 2 slava domnului! 'ti-as sarma in nas Uzzi, tu esti d vina, nu te-ai lasat pana nu ai terminat sticla d J&B:)) Si incepe showu fratioareeeeee!!! Mici, pepeni, struguri, gagicutze frumoase ta ta tat!!!:)) O ora urlam si fredonam piese grele care raman in istoria hip hopului romanesc. Mai ales ultima, care e dementiala intitulata 'bag pl in lume si v-o fac cadou!'. Si s-a terminat. Am taiat-o spre casa p scurtatura din politehnica, am mai baut o bere in kmera si cam asta a fost povestea. Bineinteles ca am dormit doar 2 ore si am taiat-o la munci in ceapa masii. Hai sa nu mai mergem rupti d somn la serviciu. Si la final va zic doar atat: am fost peste tooooooooooooooot!!! Am facut ce-am vruuuuuuuuuuuuut!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu