vineri, 9 iulie 2010

A vrut sã moarã, cã-i miroseau picioarele


Valentin Lãutaru, bãrbatul de 41 de ani, din Cãlãrași, care s-a automutilat miercuri în autocar, tãindu-și gîtul, și-a revenit și am putut afla motivul pentru care a recurs la acest gest. Spu­ne cã nu regretã prea tare ce a fãcut, dar nu crede cã ar mai fi în stare sã mai încerce o datã.


„Mã întorceam de la muncã“

Ieri dupã-amiazã, l-am gãsit pe Valentin Lãutaru în secția ORL. Ne-a spus cã era foarte supãrat pe cei alãturi de care se întorcea din Spania, pentru cã rîdeau de el: „Am fost în Spania, la un frate de-al meu. Am stat cam o lunã, dar nu prea am gãsit de lucru, doar douã - trei zile. Am zis sã mã întorc acasã la mine, în Cãlãrași, și am plecat, luni dimineațã, de acolo. Vã dați seama cã eram pe drum deja de trei zile și mai transpiram și eu! Colegii au fãcut mișto de mine cã-mi miros picioarele, cã nu pot respira... Le-am zis sã înceteze cu glumele astea, dar ei au tot continuat. Am mers chiar la șofer și l-am rugat sã le spunã el sã înceteze. Le-a zis o datã, s-au oprit cîteva minute, apoi au început iar“.
„Șoferul mi-a luat cuțitul“
Supãrat pe atitudinea tovarãșilor de drum, dar și pe fondul nervilor cã se întoarce acasã lefter, Valentin Lãutaru a scos un cuțit și a vrut sã-și taie gîtul: „Prima oarã, am vrut sã mã tai cu un cuțit mai mare, dar mi l-a luat șoferul. L-am rugat sã mi-l dea înapoi, însã n-a vrut. Aveam la mine și un briceag de conserve și cu ãla m-am tãiat. Chiar voiam sã mor! Nu mã mai gîndeam, în secundele alea, nici la cele douã fetițe de 6 și, respectiv, 14 ani, nici la soția mea. Sînt bucuros cã n-am murit, totuși! Mîine (n.r. - astãzi), sper sã plec acasã. Nu cred cã aș mai fi în stare de așa ceva și a doua oarã“. Pînã sã ia drumul orașului natal, Valentin Lãutaru va mai trebui sã treacã și pe la secția de Psihiatrie, pentru a se constata dacã se aflã în deplinãtatea facultãților mintale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu