duminică, 1 august 2010

Hai sa nu mai ne trezim JUPUITI la fotbal!!!




Hai coaie cum coaie? Nu cred ma nu creeeeed! CRISOTASEEEEEEEEE!!! Iisus de la Nazareeeeeeeeeet!!! Futa-i pl lu cacaaaaaaaaaaat!!! si pot sa o tin asa pana maine. Ce s-a intamplat? Mai nimic, m-a jupuit PREDATORU!!! Adio fotbal o luna...Cum s-a inamplat? Pai m-am bagat si io cu baietii la o miuta la strand. SI din cauza ca batea soarele ca in Iraq s-a incins mocheta d p teren. EU fiind descult am zis ca nu patesc nimic, eu batman batman...SI c sa vezi, cand dau sa alerg spre o minge se desprinde pielea fratica. C sa faci sa supravietuiesti? Da-i si fugi la prim ajutor(norocu meu ca erau nanacii aia p acolo) la dezinfectat si bandajat. Se vedea urat tare cand a turnat zorro ala ca turbatu apa oxigenata. Faceam spume d durere dar no, asa e in tenis. Plm important e ca am castigat meciul:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu