vineri, 22 octombrie 2010

nasu' si mitica de la liga!


Mitica: -Alo, Nasule, ce faci golanas batran si simpatic?
Sandu: -Tu esti, Mitica? Ce fleica mea vrei? Zi repede, ca-mi arde Platini gratarul. Michel, intoarce 'leos carnatz'!
M:-Distinse nene Sandu, e adevarat ca Radoi nu mai vrea muschii lui sa vina la nationala?
S: -Da-l in frigaruia mea, ce mai conteaza? Stai linistit, tati, ca am luat doua supape majore, pe Mutu si Marica! Ostile mele vor face praf trupele Luxemburgului! Le da Razvan lamaie cu hidrantul! Daca nu, ii dam noi lui!
M:- Stop, stop! Ce dracu mananci cacao atat?! Bai, golanelule, se-ntampla ceva cu echipele mele de club in meciurile din Cupe. E adevarat ca joaca slab, in poarta mea!, dar prea le bat toate gastile alea straine de sugatori de bere!
S: -Au si ghinion, in ceafa mea! Sa-ti dai asa, ca CFR-ul, doua autogoluri, e absolut jenant! Se vede ca nu esti tu la butoane, golanas de Liga ce esti!
M: -La astia nu merge, prietene, cu plicul, ca la Bistrita sau Buzau! Cum sa ma duc eu la istericii aia de la Liverpool, cum s-a dus Borcea la Apostol in pilula mea!
S: -Baga-mi-as puncte sa-mi bag, vrei sa spui ca la Dinamo-Steaua....?
M: -Tati, doar nu crezi ca Apostol si-a julit mana cu mingea, in careu, din greseala? L-a 'apostat' Borcea inainte, prietene!
S: -Distinse nea Mitica, dar la Craiova, ce prazul meu se petrece? Si acolo unge Mititelu?
M: -A, nu, golanasul ala mare de Piti are bulan, bai! Cand a plecat de la cioban, cred ca a calcat fix in camasa lui!
S: -Pacaat de Laca, jucator mare, dar ca antrenori le si place sa linga. Iese Otelul, bre?
M: - Iese cine trebuie, prietene! Auzi, tu crezi ca astia ne asculta, in liga mea?
S: - Ne asculta toti, bai golanas! Nu misca unul in front, ce micu' meu!
M: -Nu, tati, ziceam de...
S: -Lasa, zici mai tarziu, ca mi se arde cotletu', in grupa mea! PA, golane!
M: -Te sarut, fripturist mic!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu