miercuri, 3 august 2011

un weekend irefutabil de misto!!!




Pentru inceput dati-mi voie sa ma prezint: numele meu este ionik...wtf???!!! ce ce ce ceeeeeee??? vroiam sa zic ca voi incepe cu o mica schema dedicata tuturor 'bombelor' sau 'expiratilor' din vama veche (stiu ei care ;) )gen:

E-nergizat
X-trem
P-opular
I-nopinat
R-ebel
A-alcoolizat
T-rotilat

Si uite asa in frumoasa si insorita dimineata de 30 iulie anul 2011 D.H. m-am trezit in patul meu din casa Rodica localizata prin 2 Mai, sau statiunea fara asfalt. Mi-am tras 2 palme si un cantzon ca sa imi mai revin dupa cantitatea nemasurabila d palinca bauta in drum spre constanta, m-am dezmeticit si am taiat-o spre Vama. Odata ajuns scot telu' din buzunar cu gandul sa o sun p elena, alias zambarica din Buzau, si cand sa duc telefonu' la ureche pac o zaresc p asta mica. P langa ea si alte fete cunoscute gen Ratza, Flori etc. Schimbam niste vorbe acolo p strada principala si o taiem la plaja. Ataaaaaaaaaaaaat!!! Barmaaaaaaaaaaaaan!!! 2 Beck's la baiatu si o Skol pt. domnisoara :D N-a durat mult si m-am aruncat cu fetili in mare...2 sirene de buzau sarutandu-se in fata mea...Johnny la gente esta muy locaaaa!!! Sa tot faci baie asa:D Reveniti p mal, ne-am luptat cu niste verdeturi d la Iasi, am mai admirat peisajul alea alea si cat ai zice ' und e colega mea' am plecat sa ma intalnesc cu printesa adormita alias Mihaela. Dar c mai dormea ea saracutza ( d la medicamente cik) p la playa d Vama. A naibii maseaua asta d minte s-a trezit ea sa faca figuri fix cand mi-am revazut si eu colega. Nu am putut sa ii fur prea mult timp pentru ca dupa vreo 45 d min a trebuit sa plece impreuna cu soferitza Alina spre casa. Ramas singur p-acolo ce-am zis io: hai sa ii invat p-astia d la fileu care-i treaba cu voleiu'. Si inspirat am fost. Am covins si 3 pupeze de stateau langa mine p nisip sa participe la joc si i-am dat drumu' 4 contra 4. In echipa mea si un nanac din Austria, baietzas d altfel. Executii magistrale, recuperari spectaculoase, genunchi trosniti ( nu dau nume, Marius) si dupa vreo ora asa am hotarat sa ne oprim ca se vedea urat p urma. Direct in mare am aterizat cu totii ca sa ne revergoram putin corpurile, am inotat pana la bulgari si nu ne-a mai trebuit nimic ca deja se facuse seara si trebuia sa ma intorc in 2 Mai sa ma dushez etc. Ajung in statie sa astept microbuzu' d 8 juma. Daaaaaaaa, da nu prea a venit. In 15 min s-a umplut trotuaru d zeci d disperati care vroiau sa ajunga la Liberty cacat parade!!! Vai d pl me maaaaaaaaa!!! am exclamat in surdina. Sa vezi c sange o sa sara p-aici cand vine masina sa ne urcam in ea. Ba si a venit a dracu' dupa vreo juma de ora. Io fiind mai sprinten asa d fel m-am descurcat dar multi au ramas p afara. Ce v-au chiscat fraierilooooor!!! V-au dat Liberty prin guraaaaaaa!!! Cocotat p bara d protectie din fata autocarului am supravietuit pana in 2 Mai si am sarit jos in statie. Libertatee!!! Fuga spre casa, toalele jos, dush , imbracarea cu hainele de duminica si inapoi in Vama. Pai sa nu va fut io in gura de taximetristi jegosi!!! Voi cu tarifele voastre!!! Nu mai zic cati bani mi-au luat pana la fata locului ca n-are rost. Dar sa trecem peste aspectul asta ca oricum banii nu au fost niciodata o problema pentru mine (da' nu prea). Intrand p principala ma paleste foamea brusc si instant. Sandwichuri la 1 m se stie:D Fira-as al dreacu ca dupa c platesc apare iar ca o floare Elenusca. Sandwiiiiiiiiich!!! Atacaaaaaaaaati!!! Imi smulge mancarea din mana si o ia la fuga...Hai sa nu denaturam adevarul totusi. Sta cu mine pana halesc matahala d bagheta si o taiem spre Expirat incet asa. Impreuna cu alte 'animale' gen Ratza.:)) C vorbesti ma? A inceput nebunia desi ceasul arata ora 23. Clubul aproape plin, voie buna, si bereeeeee. M-am infipt intr-una si nu i-am mai dat drumu' vreo 15 min asa. La un moment dat Elena dispare (naiba stie und) si raman cu Ratzusca. Ne mai invartim noi p acolo cand deodata, stupoare. In fata mea apare o entitate nerecunoscuta p moment care imi spune: eu park t stiu d undeva? hmmm si dupa 2 secunde de pauza imi pica fisa. Aaaaaa daaaaaaa!!! Ne stim d aici din expirat de acum 3 saptamani, erai cu Ali si Miha. Cela, pe numele ei, nu era singura ci insotita d greii trotilatilor din Bucuresti:)) Cristi, Ionik 2 si Oana, fata cu tigari moca. Facem cunostiinta alea alea si ii dam drumu la show. Poze, chestii, socoteli rauri de bere dupa care mergem p plaja ca lumea era in calduri vroia la baie, ata fiind p la 1 noaptea. Kamikaze dar c sa mai zici. Intindem cearseafu, toalele sar d p ei, si tai-o in apa. Cat timp s-au balacit sirenele si Cristi am stat de vorba cu Ionik din Berceni my brother from another mother insotiti de Tuborg din Danemarca bineinteles. Ies oamenii mei din apa cand la un moment dat incepe Cela sa isi caute slapii. I-ai d und nu-s. Am inteles ca pana la urma i-a gasit p l abulgari a 2-a zi:)) deci nu a fost bai. Isi strang astia catrafusili si revenim la viata in club. Vodk, bere, bere cu vodk, vodk cu bere toata noaptea pana ne magnetizam puternic. Timpul trecea si rasaritul urma. Cand sa plec si eu la sedinta foto d la malu' marii ghici cine imi da un sut in fund. Cel mare betiv din Mangalia si poate de pe litoralu' romanesc. Dan Navetistu', Dan visinata, Dan vodk la halba etc. Era si cu 'nenie', un tovaras de-al lui si acolo am ramas. Caterinca maxima, dezechilibrari pe trepte marca 'nenie', poze artistice cu rasaritu', o baie sa ne mai trezim si dupa lupte seculare s-a facut vreo 8 9 dreacu stie cat mai era ceasu. Am zis stop la aventura noastra. L-am dus p nenie la masina sa doarma si io cu Danutz ne-am indreptat spre masina noastra. M-a lasat in 2 Mai und ne-am despartit in stilul clasic gen: si-altadata o s-o facem si mai lata!
Dupa trezire, am mai stat cateva ore la o baie cu Elenusca in Vama, cateva beri, dupa care destinatie-Constanta. Acolo m-au cules Mitza cu ai lui si ne-am intors p autostrada vietii la Bucale intre betoane. Acestea fiind spuse s-a terminat si povestea mea iar in incheiere va las un citat dintr-o reclama Durex, foarte interesant de altfel:

'be who you are and say what you feel because those who mind don't matter and does who matter don't mind!'

sau varianta ionik: viata e scurta, traieste-o la maxim!!!

Un comentariu: