joi, 3 ianuarie 2013

Revelion in Cosarita

      Anul asta locatia pentru rev a fost Cosarita sau cum altii o numesc, Sugas Bai. Ne-am adunat la o cabana in stil BETON, ca finisaje din sula, dar de bun simt cu semineu, chestii, socoteli. Si am fost destui tata, si am carat dupa noi sarmale, carnaturi, salate, halci de carne, mici, pepeni, struguri!!! (zdrobiti), etc. Io cu astia ai mei din Brasov am ajuns primii p-acolo, culmea. Fratele meu Boiler a iesit in intampinare si ne-a aratat calea spre destrabalare.
      Ne-am aruncat toalele si am coborat jos sa studiem terenul. Am dat-o pe bere ca ne era sete tare si incet incet a inceput sa apara si restul. Si ne-am adunat nu gluma. Sus la etaj se auzea 'this is gooooood shiiiiit', gen. Oooo da!!! Curat murdar!!! Ba si s-a dansat, fomistii au si mancat, betivii au turnat si ne-am distrat pana ne-a luat flama si ne-am retras in camere. Si rau n-am dormit ca ma incalzeau niste bulanele de Nehoiu. Dimineata ne-am trezit, am ciugulit ceva si am intins-o pe partie. Si de aici pentru mine totul s-a schimbat. Urmeaza cateva intamplari unice petrecute in ziua aia.
     Din categoria 'cum sa-ti dai o tezla in coaie' urmeaza o povestire. Oameni buni, asigurati-va ca atunci cand va dati pe o partie cu sacul aveti pantalonii stransi bine si ca nu riscati sa ramaneti in curu gol.  Ca altfel veti avea parte de o experienta cu muuulta frecare ca mine. S-a intamplat in prima zi a lu' 2013 (dami-as foc la cioc de bou vagon ce am fost). Pe scurt mi-am facut curu arsita, mi-am provocat durere, frecarea dintre buci si zapada a fost atat de tare incat acum cand ma asez jos zici ca am fost violat in stil mare de toti gaozarii de pe planeta asta.
     Din categoria 'ce debiteaza mintea unui golitor' sau 'prea inteligent pentru MIMA', faza serii a fost cand specialul nostru coleg, eminenta cenusie a jocului a trebuit sa mimeze cuvantul 'LANT'. Pentru noi, oamenii de rand, e un cuvant destul de usor de mimat, zicem noi, dar cand te chinuie talentul cuvantul asta devine complex al dreacului.
     Si vine astsa al meu in fata si incepe sa creeze ceva spectaculos. Incepe sa ne arate cum el isi uneste mainile cu altele intr-o armonie perfecta care denota  comuniunea dintre oamenii beti, cred, ca la altceva nu pot sa ma gandesc. Si ne-am uitat noi ca prostii ceva timp la el, pana ne-a cazut fisa ca de fapt era un cacat de lant si nu un cuvant care sa necesite bartai punerea in scena.
     Din categoria 'cum sa ma furisez in locul altuia in pat' vine o faza de cascadorii rasului. 'Oancea nu pot sa bag incarcatorul in priza, Oancea!!!' Ce-a zis el ca ma dau jos din pat si vine el in locul meu sa simta bulanele. L-am simtit p fraier si la primele doua incercari am vrut sa vad cum reactioneaza. Radea ca muia si pana la urma l-am lasat ca sa si-o fure si sa doarma pana la urma pe jos si sa gaseasca plapuma abia la 7 dimineata. Bravo prietenas!
     Cu siguranta nu am scris tot, dar e cert ca a fost un revelion pe cinste cu de toate, cu de toate imparate!!! 

     
     
     
     
    
     
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu