miercuri, 17 februarie 2010

Filosofie glumeata!



-Invata si din greselile altora. Nu le vei face tu pe toate.

- Nu te îngrijora de ceea ce gândesc oamenii – nu li se întâmpla prea des.

- Daca trebuie sa alegi între doua rele – alege-o pe cea pe care nu ai mai încercat-o pâna atunci.

- A avea constiinta curata înseamna a avea memorie proasta.

- Pestele care lupta împotriva curentului… moare electrocutat.

- Nu este important sa câstigi! Este important sa-l faci pe celalalt sa piarda.

- Nu sunt complet inutil! Cel putin servesc de exemplu negativ pentru altii.

- A gresi este omeneste. A da vina pe altul este si mai omeneste.

- Cel mai important nu este “sa stii”! Mai important este sa ai telefonul celui care stie.

- Eu nu sufar de nebunie! Ma bucur de ea în fiecare minut.

- Este bine sa lasi bautura. Mai rau este sa uiti unde ai lasat-o.

- Banii nu fac fericirea, o cumpara gata facuta.

- Inteligenta ma urmareste, dar eu sunt mai rapid.

- Fugi de tentatii, dar încet, sa te poata ajunge.

- Exista o lume mai buna, dar este foarte scumpa.

- A studia înseamna sa te îndoiesti de inteligenta colegului de birou.

- Daca o pasarica ti-a soptit ceva, atunci înseamna ca ai înnebunit pentru ca pasarelele nu vorbesc.

- Munca nu a omorât niciodata pe nimeni; dar de ce sa risti?

- Alcoolul omoara încet-încet. Nu conteaza, te grabesti?

- Exista doua cuvinte care îti deschid multe usi: “trage” si “împinge”.

- De ce sa bei si sa conduci, când poti sa fumezi si sa zbori?

- Nu bea la volan! Te lovesti de ceva si se varsa bautura.

- Se spune ca înotul face bine la silueta… Spun cei care n-au vazut înca balena.

- Orice barbat are nevoie de o femeie, fiindca sunt o gramada de lucruri pentru care nu poti sa faci guvernul vinovat.

- Sa cuceresti o femeie si sa nu povestesti la prieteni, e ca si cum ai trece Pacificul înot în secret.

- Fiecare al cincilea om e chinez. Iar noi suntem cinci în familie, deci cineva e chinez.
Poate tata sau mama, poate frate-meu mai mare Costel sau frate-meu mai mic Ho-Xiao-Pen. Eu cred ca-i Costel.

- M-am sculat cu stângul. Mi-am îmbracat camasa, s-a rupt nasturele, am luat servieta,
i s-a rupt toarta, deja mi-e frica sa ma duc la buda…

- Prieteni sunt acele persoane care te iubesc cu toate ca te cunosc bine.

- Bunica mea a fost o femeie dura. Trei soti a îngropat, cu toate ca doi numai motaiau…

- Nu-ti cumpara nimic ce are coada sau toarta. Va trebui sa lucrezi cu ele.

- În momentele dificile ale vietii trebuie sa ridici capul, sa scoti pieptul în fata si sa spui cu hotarâre: “Acuma chiar ca-s terminat!”.

- Psihiatrii zic ca una din patru persoane are o deficienta mintala. Daca esti cu înca trei amici si nu ai observat nimic ciudat,
atunci nu te gândi la chestia asta!

- Daca esti în stare sa zâmbesti când ceva merge rau este pentru ai gasit un tâmpit pe care sa arunci vina.

- Ca sa-ti realizezi obiectivele trebuie sa fii un visator… Asa ca nu mai pierde vremea, lasa totul balta si du-te sa te culci!

- Daca înca n-ai gasit persoana ideala, distreaza-te cu cea pe care o ai la îndemâna!

- Nevasta e persoana ce-i mereu lânga noi sa ne ajute în rezolvarea marilor probleme pe care nu le-am fi avut daca n-ar fi fost lânga noi.

- Daca într-o zi femeia pe care-o iubesti ti-e infidela si îti trece prin cap sa te arunci din balcon, adu-ti aminte ca ai doar coarne,
nu si aripi!

- Sexul e ca jocul de carti; daca n-ai o buna partenera, mai bine ai avea o mâna buna.

- Femeile sunt ca traducerile: cele mai bune nu-s fidele si cele fidele nu-s bune.

-Daca într-o zi simti un gol mare în stomac… manânca, caci sigur ti-e foame!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu