duminică, 28 februarie 2010

MINGICARII




Ce vorbeeeeeeeeesti ma? Ce weekend d pomina a fost sa moara franta! 10 nanaci s-au adunat d prin cartierele 'grele' ale sfantului ca sa mearga la cupa primaverii sa se joace cu basica in sala p acolo...Grupa grea din start. Primu meci incepe...Nervi injuraturi si pisatii d la office raman in 3 oameni=)) Si ii cacam cu 5-2. Gol pase d gol, c sa mai, tot tacamul:D Al doilea meci a fost derby. Phoenix ne-a facut ziua grea dar am reusit sa ciupim un egal si cu nanacii astia:D Din nou gol dar la 3-3 am avut o ocazie cum rar intalnesti in viata d mingicar dar am ratat in ceapa masii.
S-a facut ora 18 si au venit si ungurii sa le aratam care-i treaba la sportu asta. 3-1 scurt si nanacii din cartier erau in sferturile d finala:D. A 2-a zi la ora 10 se striga adunarea. Partizan ne asteapta sa ne bata. Ce vorbeeeeeeeesti ma? i-am executat scurt si p-astia pac pac bam bam si obiectivul era indeplinit, semifinalele. Cel mai greu meci, Valea Crisului echipa care facuse tam tam pana atunci ne pandeau. Incepe partida, si luam gol. Dar ne revenim si din 2 pase d a lu ionik se inscriu 2 goluri. Dau si ei gol si se face 3-2 pt noi. NE tremura chilotii 8 min dar reusim sa pastram scoru' si ne calificam in finala mare. C zici d astia ma
? Minune mare frate! Noi deja ne faceam planuri sa ne imbatam...Nu mai conta dak pierdeam. Ora 14:00, marele meci. Fc Amigos vs mingicarii...Luam gol repede dar unu d-ala d cacat rahat... Dar la galbenu lor profitam si ionik da o pasa d geniu la silvana si ataaaaaat. Caut-o p-astaaaaa! 1-1. Pauza... In a 2-a le cam luam p banda rulanta. Se termina 1-4 park dar noi suntem adevartii castigatori. Frumos tare oricum. Un weekend la blana. Senzatie. Hai sa beeeeeeeeeeeeeem baaaaaaaaaaaa!!! Si asa am facut. La bodega lu peste. Cam atat despre aceasta isprava a noastra. Cert e ca stim cu basica. La anu facem pl si mai mare. MAXIM AM SPUS!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu