luni, 5 aprilie 2010

CFR sau CACA-TE FRATE ROMANE pe caile ferate romane!!!


Romania...2010...acceleratu' Baia Mare-Bucuresti Nord. Un nanac din Ungaria se urca in tren ca plm incepe si el munca dupa 1 an juma' d 'neincadratism'. Loc din sula ca cik la ora 2 noaptea nu 'functioneste' sistemu', pisam-as p sistemele voastre informatice, asa sa zici si Oancea sa se uite. Scuzati expresia 'p sistemele'. Si incerc si io ca un navetist adevarat c sunt sa imi ocup un loc p und mai apuc. C vorbeeeeeeeesti ma!? C zici d asta ma?! Gasesc si io un loc intr-un compartiment si sa moara franta si toti alsacienii cand deschid usa ma izbeste un damf d-ala d se declanseaza DEFCON 4 , imi cade paru din nas si dau sa pic p spate. Noroc ca dupa experienta cu gardu, care m-a facut mai puternic, am reusit sa raman p picioare Le injur tot neamu si plec mai departe. Clasa 1 am zis, maxim am spus! Gol aici evident. Intru in primu compartiment, ma intalnesc cu Miklosh sau cum il cheama ca ink nu stiu. App va scriu din tren acum la 4 dim... Vine pilafu d nas imi composteaza beletu, vede ca nu am c cauta la 1, bombane el ceva si pleak. Hai da-te ca-mi sugi in gandu' meu. Ia mergi si tu si trage p nas c am tras io mai devreme si zi-mi cum e? Levantzica si gentiene normal!!! Acu' is p la Predeal, mai am o ora baterie si am pierdut pariu' live p bwin in ceapa masii! Dar mai e capital, deocamdata stau bine:D...Si cam atat d aici d p Valea Prahovei. Andreea ai legatura...Multumesc Ionik. Si acum SOC: scot niste slana cu ceapa sa mananc una:D...Da' nu mult ca tre sa ii las si lu' Catran o bucata pentru mai tarziu. Asa ca acestea fiind spuse va parasesc nu inainte d a va sfatui sa va uitati diseara la 21:45 (din nou) la cel mai adevarat meci posibil la ora actuala, BARCA-Arsenal. Doamne ajuta si traiask CFR!!! (NOT ,'ti-ai dreacu)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu