vineri, 16 aprilie 2010

Inapoi la viata de Bucales!


Oameni buni( Banica JR), cum sa va spun ca sa intelegi mai bine...Daca Bucurestiu' n-ar fi existat ar fi trebuit inventat! O fi un oras d cacao, poluat, mizer si infect dar e o sursa inepuizabila d caterinca si distractie! Si cand ai colegi d apartament sau vecini ca Marinus, Catran si Nae( mai putin) t pisi p tine d ras zi d zi. Si c am zis eu, dak tot sunt la sudului aici unde e liniste si bine: GALAGIE!!! Mi-am luat aparatu foto cu mine la munci si dupa c am scapat m-am dus cu Catran sa tragem o poza mai 'extrema' asa. Mai exact saritura peste OLTCIT! A se vedea poza...Mizeria d bogdi(alias Catran) tot intarzia cu poza, c isi zicea el, ia hai sa vedem cum fuge ionik cand vine proprietarul dupa c il vede sus p plafon:))...'tu-l in nas:D.Dar a iesit bine pana la urma. Chiar artistica poza. Asa-i?...Joi seara am fo la fotbal cu astia ai mei. C zici d ei ma...numa mizerii:)). In afara de noi 3 si nanacu' d Calin numa' scamatori acolo. Dar d c BUBUIA la poarta lor ca in IRAQ??? Asta a fost replica serii. Dupa 2 ore d rabona, scheme socoteli am plecat spre ksa cu masina lu cipriotu'. Pana la dristor ca p urma am luat metrou' nu inainte d a ne lua la revedere la M.Bravu d cel mai slab jucator din echipa noastra: CALIN! Hai du-te tare ca ne-ai stricat jocu'! Mama cand o sa vada c am scris despre el o sa turbeze=)). Si asa s-a dus si joi seara. A urmat ziua d vineri. Tai-o la casa cu capote la munca, baga niste anunturi, ciordeste niste capote, vinde-le la Obor, intoarce-te , fa p prostu' ca nu lipseste nimic si s-a gatat si ziua asta. Dar aventura d abia acum incepe. Bag viteza spre P-ta Sudului sa ma intalnesc cu proprietarul apart d 2 kmere und ma mut cu Marinus. Ajung primu, Marinus ink era p drum. Stau discut alea alea si intr-un final vine si pilafus. Ii dam banii la om, pleak si ramanem singuuuri. 'M-am mutat la casa mea' zic io, la care Marinus: A NOASTRA BAAA! Asa e are dreptate. N-am c zice. Fumeaza asta o tigara p balcon si o taiem spre vechea resedinta. Bag in mine ca spartu' ciorba d la flori sifriptura d vita si servesc o pastila d cap ca nu mai puteam. Imi bubuia capu' ca in Iraq. D la oltcit se trage totu'. Mi-am primit blesteme. Si dau sa ma asez in pat cand, ma suna Mandroc. Hai ma c facem? E vineri nu merem sa bem si noi ceva? Ooooo fratele meu ca bine zici! Let's go. Si o tai spre el in Drumul Taberei. Dar cu vinteza si cu bagaj ca plec la Oltenita samb la pranz. Ajung la el si incingem niste beri normal. Am ramas la el la 5 stele, aicisea in apart., aicisea sa ne revergoram. Viatza!!! Parfum!!! Toate bune si frumoase, mici, pepeni, struguri, inghetaturi...FIFA 08 in 2, discutii cu o creatza blonda si speciala p mess si uite asa se fini la comedi. Nu inainte de a face io o boacana cat mine d mare. I-am ars lu asta canapeaua, dar asa d control doar. 1 cm patrat nu mai mult. O sa ii spal vasele o sapt si ii trece:)). Acum ma preg sa dorm ca nu mai pot. Imi inghit ochii imediat. Merg la somn cu gandul ca mai sunt doar 7 zile si ajung aksa in Ungaria. Doamne d abia astept momentu'. Si acum p final va zic ca nu conteaza cat d lung ai parul, important e cat si cum gandesti!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu