miercuri, 23 decembrie 2009

23...(o laie, 16 toata ziua)


Stimata audienta, astazi va voi prezenta succint c s-a intamplat la aniversarea cu numarul 23 a vietii mele d nanac chefangiu:D.
Avand o reputatie d pastrat si respectat, anu' asta am ajuns la o cabana in Malnas Bai. La Miklos sau cum plm il chema, un prof d muzica care se va dovedi a fi prof d golit sticle d fapt. Si uite asa , impreuna cu Laura, cealalta sarbatorita am pus-o d un bairam. Cu invitatii ei, invitaii mei, ne-am strans vreo 15...Bere, vin d la mama lui (Dealu' Mare), 3 sticle d wiskey etc.
Odata ajunsi acolo, ne instalam frumos pac pac bam bam cutare cutare si ii dam drumu la petrecere. Doru cu Mandroc stau mai retrasi, ei fiind eminentele cenusii ale serii. Discutii elevate acolo frate, t doare capu'. Io stiu un singur lucru: Doru are firma dar nu face profit si Mandroc o sa plateasca rate pana isi da duhul. Fuck the corporate world!!! BIATCH!!!
Ba si desfacem sticlele d wiskey si da-i si bea. Proprietarului ii cam sclipeau ochii si i-am dat si lui ca asa e frumos. Ba si prinde gustul licorii si nu ii mai da drumu'. Si se face craca. Nu o sa uit cum se chinuia sa urce scarile nanacu', si nu putea... Plm...E d la blugi...
Si cand credeam ca nimic nu poate fi mai frumos, un baietzas, am uitat cum ii zice, scoate si el ceva d fumat din buzunar. OOOOOOOOOOOOO!!! in spate nino nino nino nino nino!!! Si incepem sa fumam tata!!! Schecy se face pl dupa 2 jointuri! Io trageam d zici ca eram scafandru si Mandroc se tragea p cur...El nu trage...Ca taci acolo ma!!! Pana la urma a bagat si el...Ce-ti mai place!!! Futute-n nas!!!
Si da-i cu bere da-i cu vin, da-i cu gratare ca intre timp s-au facut si alea. Si pana mea cand ink ne simteam bine incepe unu sa faca figuuuuri. Pai fir-ar mata-dreacu!!! Se imbatase nanacu', dadea cu pumnu in geam, pizdos el. L-au luat astia l-au dus afara sa il ia tacsu, am crezut ca am scapat d el...O pl! S-a intors copacu'! Ma rog io inca eram calm. Cand m-am enervat si io iar l-au luat astia sa il expedieze. Ma si ma duc dupa el. Plangea fraieru' ca vorbisera baietii cu tacsu' sa vina sa il ia. In sfarsit belimi-ai! Si cum plangea el asa ma duc si io si ii zic ca nu mai rezistam: Ma pl dak mai stateai putin acolo asa iti futeam una d zici ca n-ai avut noroc in viata! Ma rog...A plecat...
Incet incet s-a cam tirat lumea dar am ramas eu magnet sik laura mandroc schecy si pispirica(Alexandra). Faina gagica...Pacat ca e combinata si am zis ca nu ma bag intre 'combinati'. Ba si am baut cu magnetu d Alex pana la 7 juma dim frate. Si tot a mai ramas bere...Am ajuns la o concluzie, dak fumez si beau pot sa duc mai mult...Nu stiu cum dreacu dar se pare ca merge. Asa ca p viitor tre sa iau in calcul teoria asta...
Si cam atat a fost...am fost scurt rau. Restu nu se poate spune p post. Si sa ia catran toti fraierii care cred ca Eminem a murit in accident d masina! Nu e adevarat baaaaaaaaaa idix-ilor!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu