luni, 7 decembrie 2009

PLM…LA VOT! (2)

Ala s-a trezit greu foski! Bine ca a facut spectacol Barca aseara si nu am stat treaz degeaba. Iata-ne ajunsi si la turul 2 stimati alegatori, turul care va da noul presedinte sau cu alte cuvinte ne va spune cine o sa jegmaneasca, sparleask sis a tine p loc tara asta 5 ani de acum incolo. E 2 distrusi candidatii, Geoana si Basescu, luar-ar catran!
Nu am cafeaaaaaaaa! Iisus d la Nazareth! N-a mai venit tanti cu termosu’. Acu tre’ sa merg aksa sa-mi fac! Dar nu-i bai, avand in vedere ca stau ‘aicisa’ aproape. Am dat comanda d una, cu lapte si 2 lingurite de zahar:D. Parfum!:D Stii cum intra? Ca unsa…
Se deschide oficial sectia, e ora 07:00, asteptam sa vina iovezii, ioscotii si iobagii acum. Nu prea multi, ca sa nu ne stresam prea tare…Ia uite cine e portar astazi, umflatu’ frate! Ala de cik e fotbalist dar mai degraba zici ca e campion mondial la halit sarmale, ca tot vine Craciunul.
Da pe Kiss! Zice Manutza, colegu’ din comisie. Dau p ………! Am dat, nu puteam sa fiu bulangiu sa zic ca nu…Baaaaaaaaa! Asa ceva, prima melodie e Connect-R, in ceapa masii! M-a mancat p mine in dos sa ii zic unei cucoane ca nu cred in Iisus ci doar in ‘niezoo! Imi face capu’ calendar acum! Hai femeie, las-o asa!!!
Ia gata, bagam I POD-ul, ca avem cu ce si ascultam Dash Berlin, cel mai smecher trance al anului. Rupe stilu’ mel asta man on the run. Tutz tutz tutz! C belea suna piesaaaaaaa! Imi vine sa-mi bag ceva in el de vot si sa plec…
Prima fatza cunoscuta, Raduta apare soarele rasare! S-a miscat repede pac pac bam bam. E grabit, tre sa ajunga la nou’ fan club Elton John din Sfantu. Si ce idée mi-a venit. Dak tot frec manganu’ aici d c sa nu il frec cu cap? Aduc laptopul si imi continui scrierea despre Peninsula…E mult de scris acolo nu gluma…
Incepe sa apara lumea la vot…Eu nu votez frate, ca n-am cu cine! E toti o apa si-un pamant! Printre altele fac schimb d mesaje cu fata cu egari sau blonda d la sociologie sau secetara ‘cu nasturi’…Zice ca imi face cadou egarii, io nu ma supar:D.
C baga astia ai mei mere in ei ca ultimii fomisti! Comaneci ala face spume la gura…Plictiseala mare, noroc cu laptopu asta! Bag un film si ala e! Se schimba schimbarea. Si am fost d 45 d ori la buda pana acum. Nu stiu c dracu… O fi d la blugi…Am stat cu Emese la taclale in separeu la fumatori. Am depanat amintiri din liceu and shit. N-am stare, as face o baie in Olt acum. Dar nu pot, ma multumesc cu plimbatu’ p-aici prin scoala.
I-otel p Tibi ca s-a intors d la soacra-sa. A fost sa bage la ramazan. Cred ca a bagat portie dubla la cum respira…Lasa-l sa bage ca e baiat gigel. Si-a adus si la pachet. Ho ba zorro! Ca mai mananci si maine…
Inca o fata cunoscuta apare. Chirita, nanacu d mi-a fost coleg 4 ani in liceu. ‘C ma sunt prost sa votez cu Basescu?’. Da=))…Si mai discutam una alta sip leak si asta. Ii e foame, chiar asa e 12. La 13 juma o tai si io la masa. Cam chioraie matzu nu d alta…
Vine lumea d la biserica la vot! Zice Tibiche. Asa o fi…Iar m-am usurat frate…C se intampla?...O fi d la izmene…nu stiu…Apare Pandele senior la vot! Iaaaaa, cu laptop asta!, exclama el. Da ma da ca am cu ce:D. Si pleaca imediat dupa c dam noroc. Grabita lumea, cred ca e oferta la tigai in Domo sau ceva…
Ala a mancat sa moara ce-am p ksa!!! Ciorba, piure cu friptana, un pahar d suc d piersici si-s ca nou. Mai am 6 ore jumate dar asa m-a palit un somn, vai doamne…
Si ma salveaza tanti Mioara cu o carte. ‘Ultima Prelegere’ ii zice. Am ramas masca dupa c am terminat cartea. Stiam io ca exista viata dupa gard si ca nu tre’ irosesti nici o sec din viata asta dar acum o cred si mai cu tarie. Mare om Randy, mare…Seman cu el…-Flavia e numai 19 lei cartea asa ca o s-o cetesti si tu cat d curand-.
Mai departe in frumoase noastra emisiune, a sosit momentul numaratoarei. Da-tiva cucoanelor si mosilor la o parte. Io numar azi ca sa plecam repede aksa!!! Si iese Base primu la distanta mare de Geoana. Lumea fericita, semnam procesele verbale si o taiem aksa. Tibi saracu’ mai are neste treaba… Asa e cand esti presedinte…Si cam asta a fost povestea alegerilor prezidentiale 09…Indiferent cine iese o sa se aleaga prafu’ d tara asta asa ca nu ma agit…
In incheiere va zic doar atat: sa faca macar un egal Unirea miercuri si se dezlantuie fiesta!!! Acum lasa-ti-ma sa ma pregatesc pentru Liga Campionilor la Baut d sambata, la Sancrai…Sanatate numai bine!!!

2 comentarii: