luni, 7 decembrie 2009

PLM…LA VOT! (Partea 1)

Oameni buni, trageti aer in piept – ca urmeaza o poveste necenzurata – si cititi aceste randuri. Iata-ma in aceasta zi cetoasa de 22 Noiembrie 2009 la iskola Nicolae Colan, unde am fost repartizat ca vice-presedinte de comisie( smecher ce bask mea:D) pentru alegerile prezidentiale ale statului de cacao numit Romania.
Dimineata a inceput bine, tovarsul meu presedinte (d comisie) sugerandu-mi sa aduc un radiocasetofon ceva ‘aicisa’ ca sa avem atmosfera ’aicisa’ la sectia nr. 37. Si bineinteles ca m-am dus tare™ pana aksa si am adus un Panasonic™ pac-pac si am dat startul la party. Stimatii alegatori se perindeaza intr-un nr. cam mic , deocamdata, p la cabine. Noi nu ne suparam. S-au scurs 3 hore juma’ (cum ar zice Poparca Ninel, rromu care vrea sa ajunga bulibasa la cotroceni) si sa moara gigi dak m-am plictisit! Aaa!!! Si am schimbat d p kiss p zu ca ma zgaria p creieri connect-R and shit. Iar ca sa fac pl mare putin va zic ca in timp ce altii au fost repartizati pe la Papauti, Micfalau(in comisie) etc., tiganu’ de mine (cum ar zice o blonda numa buna cu ochi verzi) a trebuit, saracu, sa treak strada pt. a ajunge la vot=)).
Cand credeam ca nu se poate mai bine de atat, tanti Rodik ne-a adus napolitane cu vanilie, covrgei alea alea ca sa ne mentinem in forma:D. Cred ca la vot poti sa te ingrasi…
‘Vai Vai Vai!!! Cate hartii!!!’ exclama Tibiche(el presidente). ‘m-as pe ele de procese verbale! , completez eu. ‘tu-va in gura de birocrati! Maine poimaine o sa completez proces verbal ca m-am cacarisit la Gara d Nord si n-am avut hartie. Apropo, nu va usurati acolo ca e puturoasa treaba!!! Si mai platesti si 80 d bani intrarea, nehalitii dreacu!!!
Imi cam vine sa parasesc locu’ d bastina pt. ca la secta 39 E numa’ gagici bune in comisie:D. ‘Aicisa’ la mine sunt 5 cucoane si 2 nanaci. Unu’ face pl mare ca e varul Nadiei Comaneci. Ce sa spun domle! Cik din ’76 nu a mai vazut-o. Nu mai da pe plaiurile mioritice Nadia, s-a ajuns si ea.
Este ora 11 juma’ si au inceput sa vina la scandal alegatorii. E fara numar in sectie acum, ‘le-as sarma in nas. Bine, eu nu am nici o treaba, stau flex, dar mi-e mila de cucoane, ca E femei de comitet. Am baut cafea hastazi, prima pe anu asta si ultima, probabil.
12 juma’ ora la care primu nanac a plecat in pauza de masa ceea ce inseamna ca eu ii tin locul la pazitul urnelor. Adik io le spun alegatorilor unde sa-si bage pardon unde sa bage buletinele, ca E in numar de 3 anu asta. Gataaa!!! Imi reiau locul la catedra, locu’ bazatilor:D. Ink o tzara si plec si io sa bag la matz niste has!
I-aaaauzi plm care esti ma? A venit si fostu meu prof. de geogra’, ala care mi-a dat 1 in a 7-a ca eram prea bun si le sopteam la colegi raspunsurile. Bulangiu, si la propriu si la figurat=)). Mare bou sunt, stiu, dar nu m-am putut abtine:D.
Cine sare-n 41 he he!!! I ta na ce urla si asta! Calm Dorele ca mai ai numai 7 ore juma’! Am o foameee, c-as manca si o mama de bataie. Hai tanti Mioara mai repede ca sa o tai si io la cantina saracului sa bag niste umar de peste, salamdanam si clatite cu carbide and nectar de cola. Io zic ca ma satur cu astea, voi?...Evrika! Am taiat-o ! BRB…(Idle)
Nu stiu cum s-o zic in rime fine da’ am bagat ca porcu in mine:D. N-am mai gasit clatite aksa dar mi-am luat d la magazin niste turta dulce cu azot. O nebunie:D.
Presedintele asta cik m-a pus la treaba, am stampilat de mi-au sarit capacele dar am scapat, gata se fini la comedi…Ultima zvacnire a alegatorilor are loc se pare intre orele 4 si 5. Hai cu ora 21 sa merg si io sa ma imbat in prima crasma din cartier:D. Dau 2 sticle goale p una plina! Cine se combina>
Fete cunoscute p-aici printer votanti. Cocotieru’ d Flo a venit sa voteze si el ca a vazut p net ca asa se procedeaza. I-am vazut fata d nanac pe tabloul absolventilor cls a VIII-a, promotia 2002. S-a aratat si doamna Dobritoiu, profa d chimie dn liceu, care atat d mult a tinut la mine incat m-a lasat p sem I in a 11-a. Ca sa invat pt. ca aveam potential…BULLSHIIIT!!!
Uite-l sip e vecinu’ de deasupra mea, citez: ‘Imi bag pl in muzica t asi tot ce reprezinta ea!’ Ia uite frate, a luat copacu’ la Kiss Fm 2900 de euro…cred ca a cazut I nprivata cand era mic. Gangsta Zoli, Amigo™ Gyuszi si mama lor au votat si ei…neinteresant.
La la la la la la la la laaaaaa!!! Kelemen Hunoooor!!!=)) vorba unui mare betiv, Doru. Asta a fost d la blugi:D.
Uitati-va la el presidente ce moaca baga cand stampileaza buletinele de vot zici ca e la un rectal exam. La radio canta Pitbull care imi pronunta numele fara numar( You know I Oancea).
Frateeeee!!! A iesit su sange!!! S-a taiat tantita Mioara cu foarfeca! Asa ceva, numa’ la vot vezi. E de la tocuri probabil. Ce buna e ciocolata asta de casa, se topeste in gura…E de la Coca, blonda d la drept care lucreaza la buticu’ din scara mea.
Io sunt small tu fa-ma mare! Vorba lu’ Costi. Chiar ba poate astia joak poaker la ora asta (18:30). M-as baga si eu dupa 21:00. Cu banii de protocol bineinteles:D. Poate inchid si eu masa de data asta.
Au aparut si Schumacher cu Pandele JR. sau 8 clase cum vreti sa ii spuneti. Basescu baaaa!!!, exclama ei. Bine ma sogorilor , dak ziceti voi. Hai, aksa cu voi. O venit si Pandele senior. ‘Cel mai bun sa castige!’ , zice el. Hai ca pe asta il mai bag in seama ca e student, nu ca 8 clase.
Hai sa trecem la lucruri serioase. La capitolul gagici pe ora la vot stam slab de tot. Macar sa imi caltesc si eu ochii putin dar nici macar atat. E una intepata dar buna…la suflet la sectia 38. E si presedinte de comisiedeci are cu ce. O intreb dak iese la un cico maine p zi:D. Si mai este si Emese, un ape care cik am cunoscut-o la Ozun la circoteca. Eu nu mai tinminte. Eram ori beat ori high! Sau amandoua! Ea zice ca am condos-o pana aksa in seara aia. Oare arata mai bine atunci? Ca acum m-a cam zgariat p retina putin. Ceapa masii d bautura! Ba Oancea nu mai fa tu pe desteptu’ atat!!! Mai bei o bere si e frumoasa! Ce tot comentezi?!
Bas a ma trantesc dak nu-s chiar nesimtiti oamenii astia!!! Iisus de la Nazareth!!! Vin ca vitele acum la ora 20:00 sa voteze! Nu de alta dar trebuie sa mia stampilez in caz ca se termina buletinele de vot, Cristos! Totusi, io zic ca scap, am bulan prea mare saptamana asta.
Ooooooo! Dar ce-avem aici? Rulada de cacao cu biscuiti, mama mama ce de bunataturi ‘aicisa’. Am glicemia cat china ,dar no, nu e frumos sa refuzi cucoanele binevoitoare.
20:10, a inceput numaratoarea inverse. Trece repede si ora asta si ma indrept cu buzunarele mai pline aksa…cu prajituri , biscuiti, napolitane ca banii vin sapt. urmatoare…
Comunismul a murit dar spiritual a ramas in tara. Cacam-as pe ea d borocratie(iar). Tre’ sa anulez sute de sute de mii de buletine nefolosite. Uite asa se duc banii nostri d-ansulea.
Hai sa va arat si meniul de azi: covrigei, napolitane, biscuiti, bomboane de cioco’, rulada, ciocolata de casa, zacusca, cafea, suc, apa, Eugenie, corn cu ciocolata si bineinteles ciorba, felu 2 si desert mancate acasa la moa acolosa in blocu vis a vis d iskola.
Ala-i bozmeg!!! Am terminat si cu anularea lu’ Cristos! Acum la numarat foski boski! Revin…Idle
E ora 23:00 sa moara ce am p ksa si inca nu am terminat de numarat!!! Nu ne iese la presedinte bagami-as picioarele! Futa-i dumniezoo de treaba! Incepe meciul lu’ Federer imediat si io sunt captiv in Absolon ‘aicisa’. Numa muistu’ ala de Hunor e de vina! Ca la el nu iese numaratoarea. Dar si cand o sa iau banii…vai de ficatu’ meu:D.
12:30 s-a terminaaaaaaaaaaaaaaaat terminarea!!! DU-TAREEEEE Ionik™!!!! In case I don’t see you : Good afternoon, good evening and good night!!! Ne vedem la turu’ 2. Si cum ar spune un nanac care aspira la presedentie: HAI ROMANIA!!!...to be continued

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu