luni, 7 decembrie 2009

H(a)igh la buzau…

H(a)igh la buzau…


I-auzi plm alta poveste din viata mea de ‘turist’. Cik e sambata dimineata , ultima sambata din noiembrie si ma pregatesc de un roadtrip catre Buzau, orasul cocalarilor, bishnitarilor si ‘lipitilor’. Ma duc la Alin, omu’ a carui viata i-am schimbat-o dupa c a vazut ca exista viata dupa ‘GARD’. Da, exact, el e nanacu d la peninsula care mergea cu mine cand s-a intamplat minunea…I se mai zice primu-n cort sau le coc sportif… Mananc si io cam tot omu’, beau niste gaz, ascult o muzica, fac bagaju’ si iata-ma in microbuzu’ de Brasoooov. Bag castile in urechi si cat ai zice gard ajung in Brasov la gara. Acolo fac rocada si iau microbuzu de Buzau. Parfum, am loc, ma asez si deschid laptopu’ ca de, am cu ce fratioare. American Gangster ruleaza p ecran, greu tare filmu’, l-am mai vazut da’ am zis ca dak tot merg sa ma ‘omor’ la Alin, sa vad cum se omoara altii inainte. Cacat, a oprit Romica soferu asta la Posada, 20 d min, pauza…Ma duc la toaleta sa imi fac nevoile. Trec minutele si suntem din nou in miscare. Si, cand ceasu batea’ ora 17, iata-ma ajuns la autogara sud Buzau, aia d la piata saracului cum zic buzoienii…Ma si ma dau jos si ghici c ma zgarie p retina, da’ rau d tot…Un palat d-ala tiganesc de t doare mintea cand il vezi!!! O fi a lu Ninel, ala d a vrut sa ajunga bulibasa la Cotroceni acum la alegeri…
Ma suna Alin si ne intalnim la garaaaa. Cu el mai era un nanac, Alin, si 2 nanace Rata si Didy cik…Bine ma, dak ziceti voi, io atunci sunt Gardminator. Si o luam la pas spre casa lu Aliiiin. Pi sientru ne mai intalnim cu Mona si Rozinda, numa nume fermecate aici frate…Intru cu Alin la un spice sa cumpere asta d-ale gurii…Vanzatorul, catre Alin: Auzi, dar ce freza e asta a ta?....Alin: normala=))…deci a fost penala rau faza, ma cacam p mine d ras…Asaaaa, cu traista plina de bunataturi am continuat miscarea pana in micro 14 cum ii zice cartierului unde sta asta…I ta na ca am ajuns la nanac aksa. Adevaraciune de casa are asta. Ultramoderna, aranjata, dichisita, cu bar…Si ii dam drumul la scandal...
Acum incep si eu sa realizez cine e d fapt Didy, blonda cu ochi albastri si zambet naucitor…Ma holbam ca fraieru’ la ea si nu puteam sa imi iau ochii d p ea…Buna rau la suflet si desteapta…Am intrat in vorba, aia aia, am socializat si deodata se da drumu la fumuri tata…Incepem cu ceva greu, astia ziceau ca o sa ma fac praf ca nu stiu c..aiureala…a fost tare intr-adevar dar nu m-am facut praf…vedeam doar niste dungi verzi cand inchideam ochii…in rest o vedeam doar p didy frate…Si ne-am intins putin p parchet, ea cu capul p perna, io cu capul p funduletzul ei…Am ras , ca io tot incercam sa o fac sa zambeask ca nu ma mai saturam d al ei smile…L-am tras si p al doilea si seara a devenit si mai interesanta…I-am dat si cu niste bere la 2.5 L imber:D…Albacher, iti merge mintea la rece…Ba si ma plesneste un somn d-ala nesimtit frate…Nu numai p mine, si p fete...Si ne-am intins p canapea si somn am bagat…Bineinteles io cu Didy…Ajunsese didy sa imi zica: ba da ma sufoci!!!...Plm, asa e cand te-ai indragostit:))))))…Pun ceasu sa sune inainte sa adorm…E Bute la tv la 5 45 isi apara centura. Ma trezesc si asist la un knock-out frumos al lu’ Lucian…O directa d stanga la bostan si una d stanga la pateu...SOMN!!! Andrade cauta ceva p jos…Foarte tare asta al nostru…Tipic romanesc, a plecat in Canada pentru a-si implini visul, de a fi campion mondial…Bv lui ca a reusit…La mai mare!!! La 6 incepe sa comenteze Didy: baa e 6 jumate, am plecat aksa….Si dusa a fost si nu am mai vazut-o d atunci…Dar, am nr ei d tel si adresa d mess asa ca nu e totul pierdut…Imi modific contu p ejobs, caut si in buzau acum ceva munci:D…Hai gata cu lacrimogenele astea si sa trecem la altceva…
Duminica, a 2-a zi cautam tren pentru bucales, ca mergem la ziua lu’ bizu, da de baut:D prin drumul taberei cik…Am gasit si tren. Dar, am gasit si io ardeii umpluti in frigider la Alin:D. Si da-i si baga ca un nehalit in mine. Buni tare, foamea mare, combinatia perfecta…
Si cam atat, deocamdata, ca urm capitol e bucales. Concluzia: Oricati bani ai avea in buzunar, trebuie sa gandesti pozitiv si sa pleci in aventura vietii indiferent in c colt al tarii…ca pana la urma iese destul d bine si nu regreti nimic. Asa ca, stimati aruncatori cu privirea ai acestui blog, urmati-mi exemplul pt ca viata e simpla si misto…p curand

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu