miercuri, 16 decembrie 2009

DEMATURIZARE

Se iau 3 masini, 10 nanaci (8 cu 2), o sticla d tuica cu lichior d portocale (elixirul tineretii), o kmera d camion umflata, o sanie, niste saci, capacurile d wc ale lu' Mujda si se pleak in expeditie la Sugas Bai tata.
Numa nebuni ma ma jur. Prima oara am tras p dreapta la libociardo(cum plm se scrie) dar slab d tot. Mai mult am baut tuica dreacu. Ne-am strofocat noi d cateva ori dar nu simteam adrenalina. Asa ca am taiat-o spre Bai. P drum io , Costi si Edi am golit sticla d elixir. Buna rau fratica, aluneca p sistem. Bogi, soferu, ne demonstreaza cum functioneaza multiplele sisteme d siguranta ale passat-ului sau bengos. Zici ca era Hakkinen in cursa d la Interlagos.(asta pt costi si edy) Aiureala totala...Si ajungem sa moara franta...Ca aia din triburi ne repezim la partia d ski si incepem sa urcam. Cam nasol asa la inceput pana am desenat traiectoria acolo. Dupa aia s-a dat drumu' la figuri.
Cel mai smecher e cu sacu'. T duci la blana numa' ca tre' sa ai grija jos sa nu dai cu muia d un audi parcat fix in capatul partiei. Asa nu se poate! exclamam noi...si ii zic lu' Costi sa mearga cu mine la pensiunea und statea asta cu masina sa facem scandal. Tanti tanti rugati-l si d-voastra p nanac sa isi mute masina. Si spre surprinderea noastra in 30 d sec iese respectivu' si o muta. Asa e cand stii sa vorbesti - ala, ionik, a vorbit acolo, cred ca il stiti- .
Plm acum ca e partia si mai pizdoasa incercam mai cu talent sa ne dam cu a noastra kmera d camion. Bai si dupa cateva incercari in care partia a devenit pationoar, sa zicem, se intampla incredibilul. Ceva care sfideaza legile fizicii. Se creeaza un perpetuum mobile acolo fratica. T doare capu'. Adik c vreau sa spun, 8 insi cocotati p kmera incep sa isi dea drumu la vale. Nici in filme nu vezi d-astea. Mai luau astia d dedesubt cate o gura 2 de zapada dar nu era bai. Asa e in tenis.
Si ne saturam deodata d tot si ne bagam picioarele si plecam spre masini. Dar aventura nu se termina aici. Legam frumos sania d spatele masinii lu' Bogi si da-i tata cate 2. Prima tura Costi cu plm ca am uitat(Sasu park). Frane d mana chestii socoteli. Supravietuiesc baietii. Urmez io cu...Ana fratica. Are coaie fata asta:)) la numa' 15 ani. Eu stau in fata!, zicea ea. Stai traiti-ar, dak pune asta frana tu pupi masina nu io...Si dupa c se mai gandeste ea putin ma lasa p mine primu totusi. Si da-i gaz. Muia inghetata, din sanie ieseau scantei, Anei ii curgeau mucii p geaca mea=)) dar frumos tare. Si terminam si noi cursa si ne suim in masina dar nu inainte d a exclama Ana: E masaaaaaaaa maaaaaaaaaa!!! Asa e...N-am c zice...
Hai ba sa ne intalnim in sport zice Edy! T intalnesti cu.....nu merge nimeni ca E obositi saracii si flamanzi. Cu parare d rau ne despartim dar cu promisiunea ca o mai facem si altadata.
Si ca sa termin an fanfare va zic doar atat. Dematurizati-va din cand in cand indiferent de varsta, asta dak va tine fizicu', si luati-va niste amici d liceu ceva ,ca sa fie tacamu complet, si distrati-va. Merita va zic io! Sanatate fericire hai cu sarmalele alea odata. Sa vina Craciunu'!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu